Η “μεγάλη έξοδος” είναι πλέον γεγονός!
Ακόμη κι αν ακούσαμε πολλά απαισιόδοξα σενάρια σχετικά με το άνοιγμα των ξενοδοχείων εν μέσω covid-19, αυτό είναι πλέον γεγονός μετά και την επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής κυβέρνησης.
Τα καταλύματα της χώρας θα ανοίξουν την 1η Ιουνίου, με εξαίρεση τα εποχιακά που θα δώσουν το σύνθημα για την έναρξη των καλοκαιρινών διακοπών λίγο αργότερα, παρέχοντας τον απαραίτητο χρόνο και τις κατάλληλες συνθήκες για ασφαλή ταξίδια εντός και εκτός συνόρων.
Ποια τα ρεαλιστικά πλεονεκτήματα που υπάρχουν;
Μένοντας όλοι μας για μεγάλο χρονικό διάστημα περιορισμένοι στο σπίτι, και παρόλο το άγχος και την οικονομική αβεβαιότητα που μας δημιουργήθηκε, η λαχτάρα να βγούμε έξω και να ταξιδέψουμε και πάλι ελεύθερα, είναι η πρώτη και πιο επιβεβλημένη επιθυμία και σκέψη μας.
Παίρνοντας παράδειγμα από χώρες που έχουν ήδη κάνει άρση των περιοριστικών μέτρων, όπως η Δανία, η Γερμανία, η Νορβηγία, ο κόσμος από την πρώτη κιόλας μέρα ξεχύθηκε στους δρόμους, για βόλτα, καφέ ή φαγητό, ακόμα και στα καταστήματα λιανικής, με τις απαραίτητες βέβαια προφυλάξεις που είχαν καθοριστεί.
Τα παραπάνω για τους Έλληνες ήταν πάντα ένα βασικό χαρακτηριστικό που αναζωπυρωνόταν ιδιαίτερα με την πρώτη ανοιξιάτικη λιακάδα. Πολύ σημαντικό, αν σκεφτούμε ότι οι πρώτοι και οι μόνοι για αρχή επισκέπτες των ξενοδοχείων στην χώρα μας θα είναι οι εγχώριοι.
Πολλά είναι πλέον τα ελληνικά καταλύματα που μας ενημερώνουν ότι δέχονται ήδη αρκετά μηνύματα και κλήσεις για κρατήσεις από ταξιδιώτες – επαγγελματίες που πρέπει άμεσα να ξεκινήσουν και πάλι την δραστηριότητά τους.
Χωρίς να ξεχνάμε την χώρα αφετηρίας του ιού, βάσει των στοιχείων της STR για την Κίνα, στις 28 Μαρτίου το ημερήσιο ποσοστό πληρότητας έφτασε το 31,8%, σε σύγκριση με το 7,4% στις αρχές Φεβρουαρίου. Σε μικρότερη κλίμακα, η κινεζική εταιρεία Huazhu Group, η οποία διαθέτει περισσότερα από 2.000 ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, αναφέρει ότι η πληρότητα στις λειτουργικές της ιδιότητες έφτασε το 62%, σε σύγκριση με ένα μονοψήφιο ποσοστό που είχε πριν λίγες εβδομάδες από την ημερομηνία αυτή.
5 βασικές κατευθύνεις για να προετοιμαστούμε
Έχοντας ως κεντρικό προσανατολισμό ότι η “νέα κανονικότητα” απευθύνεται σε “νέους ταξιδιώτες”, θα πρέπει να προετοιμαστούμε για νέα πρότυπα λειτουργίας και υπηρεσιών που θα εξασφαλίζουν το αίσθημα ασφάλειας στον επισκέπτη αλλά και την καλύτερη δυνατή εμπειρία που μπορούμε να προσφέρουμε.
1. Αυστηρά Μέτρα Καθαριότητας
Τα πρωτόκολλα από το ελληνικό κράτος θα δοθούν πολύ σύντομα και θα πρέπει άμεσα να τα προσαρμόσουμε στο κατάλυμά μας. Συγχρόνως όμως, θα πρέπει να φροντίζουμε να διασφαλίζεται ο χαρακτήρας του καταλύματος και να προωθούμε ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και διευκόλυνσης του επισκέπτη σε όλες τις φάσεις. Οι κατευθύνσεις θα βοηθήσουν ώστε να έχουμε έναν σαφή οδηγό για την διατήρηση της υγείας όλων αλλά είναι σημαντικό να έχουμε θέσει και τους δικούς μας κανόνες, βάσει τον τύπο του καταλύματός μας, πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, με κύριο στόχο την αναίμακτη και ευχάριστη εμπειρία.
2. Εκπαίδευση Προσωπικού
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να συστήσετε στα άτομα που αντιπροσωπεύουν και αποτελούν το ξενοδοχείο σας είναι η ένδειξη απεριόριστης κατανόησης και ταχείας ανταπόκρισης κάθε υποχόνδριας συμπεριφοράς που μπορεί να επιδείξει την περίοδο αυτή ο επισκέπτης. Το δεύτερο είναι, η αλλαγή στον τρόπο εξυπηρέτησης και επαφής με τον επισκέπτη, προβλέποντας όλη την στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί, από την άφιξη και διαμονή έως την αποχώρηση.
3. Αναβάθμιση και Ενσωμάτωση νέας Τεχνολογίας
Μονόδρομος η ανέπαφη παροχή υπηρεσιών. Για να το επιτύχουμε, θα πρέπει να εκσυγχρονίσουμε το κατάλυμά μας εντάσσοντας νέας τεχνολογίας μηχανισμούς σε όλες τις φάσεις εξυπηρέτησης, καθιστώντας μας άμεσα ανταγωνιστικούς και πρώτους στην προτίμηση των “νέων ταξιδιωτών”. Ενδεικτικά, η διαδικασία check in – check out θα πρέπει να ρυθμιστεί ώστε να γίνεται είτε μέσω ενός εξειδικευμένου ηλεκτρονικού συστήματος, είτε με την βοήθεια κάποιας mobile εφαρμογής από αυτές που υπάρχουν στην αγορά. Κάτι ανάλογο θα πρέπει να υιοθετήσουμε για όλη την παραμονή του επισκέπτη στο ξενοδοχείο μας, με την ένταξη ενός προγράμματος που θα συνδέεται, ιδανικά, με το σύστημα κράτησης ή το pms του καταλύματος, παρέχοντας μας όλο το ιστορικό της διαμονής του επισκέπτη ώστε να μπορούμε να ελέγχουμε την παροχή των υπηρεσιών βάσει πρωτοκόλλου αλλά και να εξυπηρετούμε τα επιπλέον αιτήματα των επισκεπτών, που θα μας στέλνουν με το πάτημα ενός κουμπιού από το κινητό τους.
4. Αύξηση παροχής δευτερευόντων υπηρεσιών
Αυτό ήταν πάντα μία καλή τακτική για την προσέλκυση κρατήσεων. Θα πρέπει να σκεφτούμε τρόπους ώστε να εμπλουτίσουμε ή να βελτιώσουμε κάποιες από τις υπηρεσίες μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι, ένα πλούσιο και φρέσκο πρωινό ή ένα γεμάτο ψυγείο δωματίου με αναψυκτικά, χυμούς ή μικρά γεύματα εμπορίου, που μπορούμε να προμηθευτούμε πολύ οικονομικά, και στα οποία για κανέναν λόγο δε θα πρέπει να βασίζουμε το κέρδος μας. Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσουμε την ικανοποίηση του επισκέπτη, δημιουργώντας μία πολύ καλή εμπειρία και έναν επιπλέον λόγο για να επιστρέψει.
5. Αναβάθμιση της διαδικτυακής εικόνας
Αν και το αναφέρουμε τελευταίο, είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που θα πρέπει να επιμεληθούμε για να παραμείνουμε και να πρωταγωνιστήσουμε στο δύσκολο παιχνίδι του νέου αυτού ανταγωνισμού που μόλις ξεκινάει. Μία σύγχρονη και δυναμική ιστοσελίδα είναι το πρώτο βασικό βήμα για να μπορέσουμε να προβάλουμε και να προωθήσουμε το κατάλυμά μας, εντάσσοντας τους τέσσερις παραπάνω λόγους που αναφέραμε, ως επιπλέον πλεονεκτήματα για να το επιτύχουμε. Επόμενο βασικό και απαραίτητο μέλημα είναι η επιλογή ενός λειτουργικού και φιλικού προς τον χρήστη συστήματος κρατήσεων που θα παρέχει πολλαπλές δυνατότητες. Ενώ, η στρατηγική πωλήσεων που θα πρέπει να ακολουθηθεί είναι το πιο κρίσιμο και καίριο σημείο που θα καθορίσει την νέα μας πορεία την προσεχή περίοδο.
Η ομάδα μας, Stay Online, έχοντας εξειδίκευση και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο, την διαχείριση κρατήσεων και το digital marketing, είναι στην διάθεσή σας για να σας δώσει εξατομικευμένες λύσεις και κατευθύνσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες του δικού σας καταλύματος
Copyright © by Stay Online, Greece. All rights reserved.
Τ: +30 6906491258 , +30 6906491257 Ε: info@stayonline.gr W www.stayonline.gr